Kia

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyfelgilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Kia Ceres ) Wysokie obroty na jałowym, kłęby szarego dymu po strzale LPG



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia Ceres ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrk35

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków/małopolska
Posiadane auto: KIA CLAUS II 1.8 DOHC + LPG
Piwa: 0/5
Wysłany: Pon 02 Lip 2012, 00:17
Temat postu:

Wysokie obroty na jałowym, kłęby szarego dymu po strzale LPG


Witajcie,
Mam problem z moją kijanką (CLARUS II, 1999 1.8 DOHC z LPG). Otóż wracając z dalekiej trasy (Chorwacja) rozszczelni ła mi się uszczelka przy kolektorze. Dojechałem do kraju i ją wymieniłem. Po wyjechaniu od tłumikarza i przejechaniu ok. 800 metrów strzelił mi gaz. Auto weszło na obroty 1500-1800 na jałowym. Jazda była możliwa. Myślałem że wystarczy WD40 do krokowego - tak już raz zrobiłem i pomogło. Jednak teraz było inaczej. Przy zapalaniu z rury wydobywają się potężne kłęby szarego dymu. Potem "zadymienie" się zmniejsza, ale cały czas "kopci". Obroty na jałowym jak pisałem powyżej. Dodatkowo w trakcie jazdy momentami, gdy dodaję gazu dławi się i coś cicho strzela w dole silnika. Wymieniłem przepływomierz, silniczek krokowy i nic. Zachowuje się podobnie na benzynie i LPG, przy czym na benzynie może trochę mniej kopci. Jak włączam klimę to obroty spadają do ok 1000, pozostałe objawy bez zmian. Będę wdzięczny za sugestie i porady.
Powrót do góry
zalman85

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 400
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Kia Rio I 1.3 8V LPG
Piwa: 24/4
Wysłany: Pon 02 Lip 2012, 13:37
Temat postu:

Wysokie obroty na jałowym, kłęby szarego dymu po strzale LPG


Witam

Nie chcę cię martwić ale objawy opisane przez ciebie wskazują na uszkodzona uszczelkę pod głowicą.

Podjedź do mechanika i niech wykona pomiar sprężania na każdym cylindrze oraz próbę olejową wtedy będziesz wiedział czy nie jest uszkodzona głowica, uszczelka lub wypalony zawór. Będziesz wiedział w jakiej kondycji jest twój silnik. Koszt takiego pomiaru około 40zł
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia Ceres ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Kia Ceres - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Ceres ) Porady, problemy techniczne


Kia

Venga

34 700

2010r.

51 200 km

małopolskie

Kia

Ceed

24 800

2008r.

165 000 km

śląskie

Kia

Soul

29 800

2010r.

133 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group

bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne


Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2014 Created by idealneT and OM System