Kia

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyfelgilinkitapetyopinie
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj 

( Kia Ceres ) Wysokie obroty na jałowym, kłęby szarego dymu po strzale LPG



 
postów na stronie: 10 20 50
       Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia Ceres ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrk35

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków/małopolska
Posiadane auto: KIA CLAUS II 1.8 DOHC + LPG
Piwa: 0/5
Wysłany: Pon 02 Lip 2012, 00:17
Temat postu:

Wysokie obroty na jałowym, kłęby szarego dymu po strzale LPG


Witajcie,
Mam problem z moją kijanką (CLARUS II, 1999 1.8 DOHC z LPG). Otóż wracając z dalekiej trasy (Chorwacja) rozszczelni ła mi się uszczelka przy kolektorze. Dojechałem do kraju i ją wymieniłem. Po wyjechaniu od tłumikarza i przejechaniu ok. 800 metrów strzelił mi gaz. Auto weszło na obroty 1500-1800 na jałowym. Jazda była możliwa. Myślałem że wystarczy WD40 do krokowego - tak już raz zrobiłem i pomogło. Jednak teraz było inaczej. Przy zapalaniu z rury wydobywają się potężne kłęby szarego dymu. Potem "zadymienie" się zmniejsza, ale cały czas "kopci". Obroty na jałowym jak pisałem powyżej. Dodatkowo w trakcie jazdy momentami, gdy dodaję gazu dławi się i coś cicho strzela w dole silnika. Wymieniłem przepływomierz, silniczek krokowy i nic. Zachowuje się podobnie na benzynie i LPG, przy czym na benzynie może trochę mniej kopci. Jak włączam klimę to obroty spadają do ok 1000, pozostałe objawy bez zmian. Będę wdzięczny za sugestie i porady.
Powrót do góry
zalman85

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 385
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Kia Rio I 1.3 8V LPG
Piwa: 24/4
Wysłany: Pon 02 Lip 2012, 13:37
Temat postu:

Wysokie obroty na jałowym, kłęby szarego dymu po strzale LPG


Witam

Nie chcę cię martwić ale objawy opisane przez ciebie wskazują na uszkodzona uszczelkę pod głowicą.

Podjedź do mechanika i niech wykona pomiar sprężania na każdym cylindrze oraz próbę olejową wtedy będziesz wiedział czy nie jest uszkodzona głowica, uszczelka lub wypalony zawór. Będziesz wiedział w jakiej kondycji jest twój silnik. Koszt takiego pomiaru około 40zł
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
       Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia Ceres ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Kia Ceres - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Ceres ) Porady, problemy techniczne





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group

bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne


Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2014 Created by idealneT and OM System