Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Kia Rio II
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Mar 2017, 09:49
Temat postu:
Pechowe Rio II 2005 CRDI zbyt duze cisnienie układu paliwowe
Witam wszystkich forumowiczów, jestem bardzo nieszczęśliwym posiadaczem Rio II 2005 1.5 crdi 110 km.
Kupilem auto jako uszkodzone w listopadzie 2016, mialy byc do zrobienia wtryski i turbo. Po naprawieniu w/w urządzeń auto nie jest sprawne, odpala ale po przygazowniu gaśnie. zbyt duze cisnienie układu paliwowego
opisze szczegółowo moją historie
mechanik nr 1
wymnienil i sprawdzil wtryski, regeneracja turbo, wymiana filtrow oleju itp.
auto przerywa, kopci, gasnie itp, dalsze prace to wymiana przeplywomierza, filtra paliwa, wymiana EGR (uzywany)
Kupilem listwe wtryskowa z czujnikami i wymienil tylko czujniki
Dalej to samo auto przerywa, kopci, gasnie itp
Mechanik oznajmia, że EGR po dyskusji z ktorej wyniklo ze nowy kosztuje 800zl stwierdzilem ze oddam do jednego z Bydgoskich warsztatów zajmującymi się dieslami i jak oznajmi ze to egr to go wymieniam...
Mechanik nr 2
Pierwsze jego słowa to ze diesel nie ma dla nich zadnych tajemnic. I, że to nie EGR.
. . .po 2 tygodniach (parę razy dzwoniłem w międzyczasie) mechanik oznajmia mi, że to nie jest rozmowa na telefon. Na miejscu oznajmił mi ze wszystko dziala i prawdopodobnie jest to wina komputera, sterownika itp. całe szczęście nie wziął grosza i powiedzial, że wymienił czujniki na listwie wtryskowej, testował tez inne od innych aut i to samo, auto pokazywało, ze jest zbyt duze cisnienie układu paliwowego jak i podobno niskie (wahania)
Tułmaczyl, ze powinno byc ok 300 barów a bylo 2500.
W zaleceniach: spawdzić elektronikę.
Auto musialem holowac bo juz nie chciało jechać samo co chwile gasło a do niego jakoś dojechałem.
Mechanik 3 Wykluczył elektronikę wymieniając komputer i wgrywając sterownik
Zalecenia (kupić używaną listwę z czujnikami nie ruszaną i kompletna, wymienić i musi dzałać
W miedzy czasie pojechałem do salonu, serwisu kia w Bydgoszczy(w akcie desperacji)
Miły pan oznajmił, ze wystarczy wyjąc z baku filtr i go wyczyścić bo on powoduje takie rzeczy przez zanieczyszczenia w ropie
Mechanik nr 4
Sprawdzenie filtra w baku (jest czysty)
Wymiana listwy z czujnikami
i dalej to samo
Auto mam juz 4 miesiące i dalej nic. Jest to auto kupione dla mojej żony to wyobraźcie sobie jak ona musi być zadowolona.
Jeżeli ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika co się zna na dieslach lub konkretnie RIO w Bydgoszczy to prosił bym o pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Rio ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.