Dołączył: 22 Sty 2014 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tomaszów Maz Posiadane auto: Kia Sephia II 1.5 16V 1999r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 01 Kwi 2014, 07:50
Temat postu:
Wysokie obroty na biegu jałowym prawie do 2000
Witam Panowie. Ma ktos jakis pomysl czemu Kia Sephia 1.5 99r nie zawsze spada z obrotów na biegu jałowym dochodza do okolo 2000 czy to jest wina silniczka krowowego, czy jego wymiana to jest wielki kłopot?
Re: ( Kia Sephia ) Wysokie obroty na biegu jałowym prawie do 2000
Ja na Twoim miejscu nie podejmowałbym się samodzielnej wymiany silniczka krokowego.dużo z tym roboty,a nie wiesz nawet,czy dobrze zrobisz.Na Twoim miejscu bym nie kombinował i zaprowadził auto do mechanika.
Re: ( Kia Sephia ) Wysokie obroty na biegu jałowym prawie do 2000
Stara metoda nie zawsze skuteczna ale za to tania w sprawdzeniu.... Samochód na wolnych obrotach i wszystkie miejsca gdzie może brać powietrze lewe sikasz obficie plakiem do kokpitu. Zapach możesz sobie dobrać sam. Jak będą zmiany w pracy silnika to bierze lewe. Jak nie bedzie to wysokie prawdopodobieństwo, iż usterka w innym miejscu.
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Kia Sephia
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 19 Sie 2015, 15:23
Temat postu:
Regulacja Silniczka Krokowego
Witam Wszystkich użytkowników. Jest to mój pierwszy post na forum
Mam pytanie w jaki sposób i gdzie można wyregulować obroty w silniczku krokowym silnik 1.5 rok 1998
Chciał bym sie zdecydować na samodzielną regulację ponieważ ostatnio mechanicy za spustoszenia robią w moim leciwym autku.. Bede wdzięczny za pomoc. _________________ Kia let's go
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Kia Sephia
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 21 Sie 2015, 14:05
Temat postu:
Re: ( Kia Sephia ) Wysokie obroty na biegu jałowym prawie do 2000
Obroty były za wysokie dałem do mechanika który wymienił świece, przewody, cewkę na nowe i wyregulowanie silniczka krokowego. Niestety przy okazji połamali mi obudowę do filtra powietrza do czego się nie przyznali. Po wymianie filtra i obudowy przeze mnie auto chodzi dużo lepiej ale ma za niskie obroty gdy lekko puszczę sprzęgło bez dodania gazu potrafi zgasnąć.. Chcę wymienić silniczek krokowy na nowy (używany sprawny) ale już sam i nie wiem czy to wymaga jakiejś regulacji..? _________________ Kia let's go
Re: ( Kia Sephia ) Wysokie obroty na biegu jałowym prawie do 2000
Ok To juz wiem jaki byl scenariusz. Polamanie obudowy -> lewe powietrze -> zwiększenie obrotów -> regulacja w dół -> naprawa obudowy -> brak lewego powietrza -> za niskie obroty.
Moim zdaniem spokojnie możesz iść na regulacje, ale już nei do tego mechanika.
A co do wymian które ci zrobili, to w momencie w ktorym wymienione elementy były by uszkodzone, to na pewno oznaką nie były by za wysokie obroty. Raczej wręcz przeciwnie, a już na pewno nierówna praca silnika. Zmień mechanika, a do tamtego daj namiar, aby wszyscy wiedzieli gdzie nie jechać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Sephia ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.