Kia

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Kia ) KIA SPORTAGE 2001 2.0 TD



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia ) Kwarantanna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kj111

Czytelnik



Dołączył: 03 Mar 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska
Posiadane auto: KIA Sportage I 2.0 TD 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 03 Mar 2015, 02:14
Temat postu:

KIA SPORTAGE 2001 2.0 TD


Witam ,
jestem szczęśliwym posiadaczem kupy szczęścia jakim jest kijanka mam kilka wątpliwości mam nadzieje że je rozwiejecie nie znam się na autach i nie ukrywam tego łatwo jest naciągnąć laika i już sam nie wiem czy jestem przewrażliwiony i doszukuje się problemów tam gdzie ich nie ma czy pora zmienić mechanika a więc zacznę co mnie boli i może kijaneczkę :
-przy załączonych napędach i jeździe słyszę taki powtarzający się pisk ( czy to może być zatarte łożysko piast przednich?)
-gdy zmieniam biegi np. z 1 na 2 przy puszczeniu sprzęgła słyszę takie metaliczne uderzenie , dodatkowo doszło jeszcze to że przy zmianie biegów nie zawsze tak się dzieje ale i tak zwróciłem na to uwagę mimo tego że dociskam sprzęgło do końca i zmieniam bieg to jest zgrzyt