Dołączył: 24 Sie 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin Posiadane auto: Kia Carens III 2.0 cvvt 144KM 2008
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 05 Paź 2018, 21:50
Temat postu:
Sonda lambda- problem z bezpiecznikiem i check engine
Witam wszystkich użytkowników forum . Od kilku dni mam problem z moją Kijanką Carens III 2.0 cvvt +LPG. Zaczął mi się przepalać bezpiecznik 15A w skrzynce podpisany jako SNR2 czyli prawdopodobnie od sondy lambda. Dodatkowo wyskakują błędy 0037 i 0031 Heather Control circuit low.Mozecie mi podpowiedzieć, czy to sonda przed czy za katem robi mi taki bałagan? Na domiar złego po przepaleniu tego bezpiecznika zostaje odcięte zasilanie na pompę paliwa co jest strasznie irytujące:( Proszę o pomoc z usterką. Jest ona dla mnie dziwna ponieważ pierwszy raz się spotykam z przepalaniem bezpiecznika przez grzałkę a tym samym brak możliwości uruchomienia silnika na Pb a już się trochę nawalczyłem z sondami w toyocie 2.0 D4. Mam jeszcze jedno pytanie, skąd oznaczenia w skrzynce bezpieczników snr 1,2i3? Czyżby były 3 sondy? W toytoyu miałem 4 i była to droga przez mękę .Kijankę mam od niedawna i jeszcze nie miałem czasu się jej przyjrzeć dlatego proszę Was o dobrą radę i fachową pomoc. Nie ukrywam,że nie mam ochoty sprawdzać miernikiem rezystancji ani kabli tylko chciałbym wiedzieć,która z nich się kryje pod tym bezpiecznikiem i jak najszybciej wymienić ja na nową. Czekam na Wasze sugestie i fachową pomoc. Pozdrawiam
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 1607 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 90/7
Wysłany: Sob 06 Paź 2018, 19:21
Temat postu:
Re: ( Kia Carens ) Sonda lambda- problem z bezpiecznikiem i check engine
Pali bezpiecznik od razu po rozruchu silnika?
Ja bym rozpoczął od rozłączenia wtyczek przy sondach lambda i mimo pracy silnika w trybie awaryjnym pozostawił go pracującego na kilkanaście minut. Jeśli bezpiecznik pozostałby cały - podłączyłbym pierwszą sondę, potem rozruch, test, gaszenie, podłączenie kolejnej itd... Jeśli jednak bezpiecznik spali się mimo odłączonych sond, pozostaje weryfikacja wiązki i samej pompki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Carens ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.