Cześć jestem posiadaczem Retony od prawie roku. W tym czasie borykałem się z problemem braku mocy spowodowanej zatykaniem filtra paliwa. Paliwo w zbiorniku jak to w 20 letnim samochodzie a demontaż zbiornika mógłby się zakończyć wymianą zbiornika.
Rozwiązanie problemu.
Podłączyłem powrót paliwa z pompy przez trójnik bezpośrednio przed filtr i zaślepiłem przewód powrotu paliwa do zbiornika (tak żeby przy pełnym zbiorniku nie przelewało się paliwo do komory silnika)
Wymieniłem filtr paliwa, kilkukrotnie odpowietrzyłem układ (gdy nie ma powrotu tak jak w oryginale układ nie odpowietrza się tak dobrze)
W wyniku tej prostej modyfikacji pompa pobiera i filtruje tylko taką ilość paliwa jaka jest spalana czyli 6-8 l/h a nie jak to jest w originale 50-60 l/h. Po przeróbce zapomniałem o zatykającym się filtrze i ciesze się 100% mocą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Retona ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.