Kia

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia Sportage ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Swing3000

Czytelnik



Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Niepołomice
Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 4WD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 13 Lip 2020, 16:05
Temat postu:

Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Witam wszystkich. W styczniu tego roku stałem się właścicielem Kia Sportage K00 z 97r i jestem w trakcie reanimacji tego fajnego pojazdu. Reanimacja polegała na pocerowaniu ramy, wymiany tarczy sprzęgłowej, teraz montuję bak, oczywiście od innego modelu tej firmy, czeka mnie wymiana przewodów paliwowych, sprawdzenie przewodów hamulcowych, uszczelnienie klawiatury i co najważniejsze uruchomienie na benzynie. Auto po zakupie chodziło tylko na gazie i to zupełnie dobrze, a na benzynie niestety nie mogło, bo przewody paliwowe wiszą w komorze silnikowej, rurki podciśnieniowe jedne są, inne wiszą zaślepione a jeszcze innych nie ma. Najciekawsze jest to, że mimo to wszystko działa, nawet klima, w tym 23 letnim aucie. Niestety nie znalazłem nigdzie schematu układu paliwowego i schematu podłączenia tych rurek podciśnieniowych. Mianowicie potrzebuję nawiązać kontakt z właścicielem Kia Sportage K00 takiej jak moja, żeby porobić zdjęcia i podpatrzeć jak i gdzie te przewody paliwowe i podciśnieniowe są podłączone, nie zajmę więcej czasu niż 30min. Proszę więc o kontakt z Krakowa, Wieliczki lub Niepołomic na maila: jazzpuls@gmail.com, sms lub telefonicznie 509 157 299. Jeszce raz witam szanownych Forumowiczów i zapraszam na koncerty w Krakowie, bo właśnie trwa Krakowski Letni Festiwal Jazzowy. Pozdrawiam serdecznie. Janusz
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1593
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 83/7
Wysłany: Wto 14 Lip 2020, 20:09
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Cześć.
Ja mam wersję z 99r, przerabiałem temat instalacji kilka lat temu. Wszystkie wymieniałem na miedziane i jak do tej pory jest z tym spokój.
W razie czego pisz pw lub na forum - postaram się w miarę możliwości wesprzeć zdjęciami i poradą.

Napisz jeszcze jaką masz wersję silnikową - DOHC, czy SOHC.

Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Swing3000

Czytelnik



Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Niepołomice
Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 4WD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 17 Lip 2020, 01:55
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Grzybeq napisał:
Cześć.
Ja mam wersję z 99r, przerabiałem temat instalacji kilka lat temu. Wszystkie wymieniałem na miedziane i jak do tej pory jest z tym spokój.
W razie czego pisz pw lub na forum - postaram się w miarę możliwości wesprzeć zdjęciami i poradą.

Napisz jeszcze jaką masz wersję silnikową - DOHC, czy SOHC.

Pozdrawiam!


Cześć, dziękuję za szybką odpowiedź na moją prośbę. Potrzebuję blokowy schemat odręcznie narysowany, jak biegnie przewód zasilający, podający benzynę od baku do wtrysków i co jest po drodze do wtrysków. U mnie ten przewód kończy się za filtrem w komorze silnikowej. Zlokalizowałem jakiś grzybek z wejściem i wyjściem, być może jest to zawór zwrotny i czarną puszkę z trzema wyjściami, nie wiem czy te elementy są na zasilaniu czy na powrocie paliwa. Po prawej stronie ramy biegną cztery rurki, zasilanie i powrót paliwa, przewód hamulcowy do tyłu i jest jeszcze jedna rurka jak sądzę paliwowa, ale do czego to nie wiem. Drugi problem to, rurki podciśnieniowe. Z przodu silnika po lewej stronie jest taki rozdzielacz tych rurek, nie wiem jak się to fachowo nazywa, od którego odchodzi wiązka przewodów elektrycznych, Na pewno ten rozdzielacz ma coś wspólnego z wyprzedzeniem zapłonu, tam jest chyba cztery króćce , ale u mnie jest podłączona tylko jedna rurka a reszty nie ma. Wersja silnikowa DOHC. Będę wdzięczny za pomoc w tej materii. Pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
Silwer

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 485
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódzkie
Posiadane auto: A4 B6 1.8t quattro avant
Piwa: 24/1
Wysłany: Pią 17 Lip 2020, 09:11
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Te rurki podciśnieniowe to nie od wyprzedzenia zapłonu, tylko od załączania sprzęgiełek piast przedniego napędu. Zobacz od strony półosi czy ze zwrotnicy wystaje króciec pod przewód podciśnienia.
_________________
Trabant 601 84\'
A4 B6 1.8t quattro Avant 03\'
SHL M11 63\'
A4 B6 1.8t Avant 01\'
Nie pytaj mnie-czy można, zapytaj siebie-czy warto? Bo można wszystko, ale nie wszystko warto...
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1593
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 83/7
Wysłany: Sob 18 Lip 2020, 17:49
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Opiszę, to jest zbyt prosty układ, żeby rysować (przynajmniej tak mi się wydaje).
Zaczynamy od zbiornika - masz smok z sitkiem, dalej zanurzeniową pompę paliwa z króćcem przechodzącym przez pokrywę. Dalej wężyk łączący z przewodem paliwowym lecącym wzdłuż ramy aż do komory silnika. Tam masz znów przejście na wężyk, dalej króciec filtra, sam filtr, znów króciec, wężyk i na listwę z wtryskiwaczami. Za listwą masz (widoczny od strony przodu) podciśnieniowy -mieszkowy regulator ciśnienia, z którego rurką wraca na tył silnika nadwyżka paliwa. Dalsza droga powrotu paliwa to wężyk łączący z przewodem paliwowym powrotnym i dalej aż pod samą pokrywę zbiornika, gdzie łączy to znów gumowy wężyk.
Pozostanie jeszcze temat filtra z węglem aktywnym do łapania par ze zbiornika (filtr masz w komorze silnika pomiędzy lampą a akumulatorem), oraz zawór umieszczony przy prawym tyle auta, ale do samego rozruchu bym się na razie tym nie martwił.
Co mogę zaproponować na początek? - sprawdź ciśnienie w instalacji tłoczącej - zasilając pompkę z zewnętrznego zasilania, przy zgaszonym silniku powinieneś mieć 3bar ciśnienia. Jeśli jest mniej - sprawdź pompkę, podciśnieniowy regulator ciśnienia (masło maślane mi wyszło) oraz, czy przypadkiem któryś z wtryskiwaczy przypadkiem nie leje.
Jeśli ustabilizujesz temat ciśnienia - dalszym etapem będzie sprawdzenie instalacji, bo skoro jeździła na samym lpg to nie wiadomo co się działo z wiązkami.
Jeśli wszystko uda się uruchomić na benzynie - pozostanie kwestia dawkowania paliwa, czy wtryskiwacze nie mają zabitych filtrów (tak - na wejściu są malutkie filterki) i czy pompka ma jeszcze wydajność. Wtryskiwacze są ciekawe, jeśli zasilisz je tylko paliwem - z prawidłowo działających uzyskaxz 2 strumyki benzyny, jeśli podasz powietrze do wężyków - benzynę rozpyli na mgłę. Podczas normalnej pracy silnika powietrze do rozpylania benzyny dostarczane jest sprzed przepustnicy...

Jaką masz generację instalacji lpg? Czy jest to sekwencja?

W kwestii wężyków podciśnieniowych i rozdzielacza - tak jak pisał kolega Silwer - to do spinania przedniego napędu. Opisz jak wyglądają twoje sprzęgiełka - masz 3 opcje:
podciśnieniowe (zakończone coś na podobę półksięzycy)
automaty (czarne pełne dekle)
manuale (z pokrętłem).
Możliwe, że nie masz już oryginalnych sprzęgiełek i ta część instalacji nie będzie już potrzebna.

Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Reklama








Wysłany: Sob 18 Lip 2020, 17:49
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Swing3000

Czytelnik



Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Niepołomice
Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 4WD
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 20 Lip 2020, 13:39
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Bardzo dziękuję Panowie za rozjaśnienie pod kopułką i za pomoc. Rzucam się więc pod auto i do przodu. Pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
gladi99

Czytelnik



Dołączył: 26 Sty 2020
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): SGL
Posiadane auto: KIA Sportage 2.0 16V 128KM\'95
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 16 Sie 2020, 18:33
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


witam
podłącze się pod temat, też wymieniałem przewody paliwo i hamulc. na miedz. jechałem po kolei. fi 8 i 6mm.
teraz chce reanimować antenę, słychać że chce się wysunąć ale jest urwana i nic się nie wysunie- na aledrogo jest wkład teleskopowy. ale mam wątpliwość.... czy nie przerobić tego na coś debiloodpornego - żeby nie urwać w krzakach. co mmożecie podpowiedzieć?
i chce wsadzić LPGm na sekwencji. butla walcowa jest juz pod autem ale nie wiem jak wiercić dysze wtryskowe w kolektorze? jakieś foty od was?
pozdr
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1593
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 83/7
Wysłany: Nie 16 Sie 2020, 21:18
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Cześć!

Antena jest ze zwijanym tworzywem zębatym, które wypycha teleskop i to na niego jest przenoszony napęd. Z urywaniem anteny jest tak, że w terenie lepiej jest ją schować.

W temacie LPG:
Nie wiem jak będzie z przeglądami jeśli butla wisi pod spodem, ale to pewnie subiektywna ocena diagnostów...

Ja mam wtryskiwacze Hanna zielone z króćcem pod wąż, parownik STAG do 150KM, filtr z podstawą FL-02.
Sama podstawa przerobiona na 4 króćce i z niej bezpośrednio do elektrozaworów lecą węże. Wtryskiwacze mam wkręcone od góry (oczywiście kolektor na czas prac demontowałem) i dozują gaz prostopadle do przepływu powietrza.
Zaraz gazownicy mnie pewnie zjadą komentarzami, że tak się nie robi, że to niepoprawnie dla przepływów, ale dodam, że miałem wcześniej dysze kierunkowe i było z nimi dużo gorzej niż wtryskiwacze bezpośrednio w kolektorze.

Fazę ciekłą odcinają mi 2 elektrozawory - jeden w wielozaworze butli, drugi Valtek bezpośrednio przed parownikiem.
Przed zakupem wtryskiwaczy naczytałem się przeróżnych forów jakie dobierać i w grę wchodziły czerwone (jak podaje producent względem mocy silnika) lub zielone jak radzili na forach. Posłuchałem forum i okazało się, że z nowym parownikiem miałem problem z ustawieniem map paliwowych. Wyszło, że przy ustawieniu instalacji na 1 BAR czasy wtryskiwaczy gazowych były krótsze niż benzynowych. Skorzystałem z opcji podłączenia podciśnienia i zmniejszyłem ciśnienie na wolnych obrotach do 0,7BAR i przy tym współczynnik wyszedł 1,1 więc już ok. Ze strojeniem map wielkich problemów nie było - sterownik podłączony pod sondę lambda, z uprzednio zapisaną mapą benzynową w zasadzie nie sprawiał problemów z wystrojeniem. Sterownik - ESGI z softem do pobrania za free, bez udziwnień, prosty i intuicyjny w obsłudze.
Instalacja elektryczna - o tym chyba też warto coś wspomnieć - wszystko zależy do czego chcesz używać auto - jeśli do topienia to szukaj innego rozwiązania - ja jak już to zapuszczam się na piaski - unikam niepotrzebnej wody i błota. Czemu o tym piszę? Gdyż sterownik gazowy umieściłem zaraz przy benzynowym i całość łączenia przewodów (podebranie sygnału z zapłonu, wtryskiwaczy benzynowych, masa, zasilanie) robiłem bezpośrednio we wtyczkach sterowników gazowego i ECU, dzięki czemu do silnika przechodzi wiązka tylko do wtryskiwaczy gazowych, czujników temperatury i map sensora. To znacznie uprościło instalację i pozwoliło na pozostawienie nieciętych przewodów przy wtryskiwaczach benzynowych.

W razie pytań - pisz - będę uzupełniał informację o szczegóły.

Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Swing3000

Czytelnik



Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Niepołomice
Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 4WD
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 15 Wrz 2020, 14:15
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Grzybeq napisał:
Opiszę, to jest zbyt prosty układ, żeby rysować (przynajmniej tak mi się wydaje).
Zaczynamy od zbiornika - masz smok z sitkiem, dalej zanurzeniową pompę paliwa z króćcem przechodzącym przez pokrywę. Dalej wężyk łączący z przewodem paliwowym lecącym wzdłuż ramy aż do komory silnika. Tam masz znów przejście na wężyk, dalej króciec filtra, sam filtr, znów króciec, wężyk i na listwę z wtryskiwaczami. Za listwą masz (widoczny od strony przodu) podciśnieniowy -mieszkowy regulator ciśnienia, z którego rurką wraca na tył silnika nadwyżka paliwa. Dalsza droga powrotu paliwa to wężyk łączący z przewodem paliwowym powrotnym i dalej aż pod samą pokrywę zbiornika, gdzie łączy to znów gumowy wężyk.
Pozostanie jeszcze temat filtra z węglem aktywnym do łapania par ze zbiornika (filtr masz w komorze silnika pomiędzy lampą a akumulatorem), oraz zawór umieszczony przy prawym tyle auta, ale do samego rozruchu bym się na razie tym nie martwił.
Co mogę zaproponować na początek? - sprawdź ciśnienie w instalacji tłoczącej - zasilając pompkę z zewnętrznego zasilania, przy zgaszonym silniku powinieneś mieć 3bar ciśnienia. Jeśli jest mniej - sprawdź pompkę, podciśnieniowy regulator ciśnienia (masło maślane mi wyszło) oraz, czy przypadkiem któryś z wtryskiwaczy przypadkiem nie leje.
Jeśli ustabilizujesz temat ciśnienia - dalszym etapem będzie sprawdzenie instalacji, bo skoro jeździła na samym lpg to nie wiadomo co się działo z wiązkami.
Jeśli wszystko uda się uruchomić na benzynie - pozostanie kwestia dawkowania paliwa, czy wtryskiwacze nie mają zabitych filtrów (tak - na wejściu są malutkie filterki) i czy pompka ma jeszcze wydajność. Wtryskiwacze są ciekawe, jeśli zasilisz je tylko paliwem - z prawidłowo działających uzyskaxz 2 strumyki benzyny, jeśli podasz powietrze do wężyków - benzynę rozpyli na mgłę. Podczas normalnej pracy silnika powietrze do rozpylania benzyny dostarczane jest sprzed przepustnicy...

Jaką masz generację instalacji lpg? Czy jest to sekwencja?

W kwestii wężyków podciśnieniowych i rozdzielacza - tak jak pisał kolega Silwer - to do spinania przedniego napędu. Opisz jak wyglądają twoje sprzęgiełka - masz 3 opcje:
podciśnieniowe (zakończone coś na podobę półksięzycy)
automaty (czarne pełne dekle)
manuale (z pokrętłem).
Możliwe, że nie masz już oryginalnych sprzęgiełek i ta część instalacji nie będzie już potrzebna.

Pozdrawiam!



Witam, zauważyłem. że nie odpowiedziałem na parę pytań. Na sprzęgiełku jest pełny dekiel, a nad piastą z drugiej strony dekla jest rurka, myślałem że podciśnieniowa, ale okazało się że są to dwa przewody elektryczne. Jeżeli chodzi o instalację LPG, to tutaj jest instalacja I generacji. Niestety nie wiem jakie ciśnienie daje ta pompa, wiem tylko że działa. Przewody podciśnieniowe podłączyłem, tak jak u mojego znajomego, który też ma KIa Sportage I z takim samym silnikiem. Bak od KIA Picanto okazał się za duży, więc kupiłem bak metalowy ( plastikowy się nie mieści), od Matiza który idealnie się mieści i pompę od Lanosa 1,6, która pasuje do tego baku. Zrobiłem próbę na krótko i okazało się, że przewody paliwowe są do wymiany. Z tym sobie poradzę, natomiast zastanawiam się, jak odpowietrzyć układ paliwowy. Czy kręcić do upadłego, czy istnieje jakiś inny sposób, którego nie znam. Poprzedni właściciel jeździł tylko na gazie, bo jak był gnój w baku, przerdzewiałe rurki paliwowe itd. Zdaje sobie sprawę, że mimo kręcenia i odpowietrzenia silnik może nie zaskoczyć, bo listwa wtryskowa i wtryski mogą być niesprawne. Czy można reanimować wtryski we własnym zakresie, czy muszę kupić nowe ? Bardzo proszę o poradę i rozjaśnienie mi pod kopułką w tej materii. Pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1593
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 83/7
Wysłany: Czw 17 Wrz 2020, 16:01
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Zacznij operację od otwarcia pacjenta jakim jest filtr paliwa. Zobacz, czy przedostał się przez niego syf, jeśli nie, to jest jeszcze nadzieja. Jak sprawdzić układ paliwowy -ściągasz listwę z wtryskiwaczami bez rozpinania przewodów paliwowych, pompkę zasilacz z zewnątrz, niech sobie pracuje. Do aktywacji wtryskiwaczy wystarczy 6V, jeśli są sprawne to zobaczysz 2 strumienie paliwa. Pamiętaj tylko, że wtryskiwacze magą pracować w krótkich czasach, więc nie podłączaj ich do zasilania na stałe, bo mogą tego nie przeżyć.
Przewody elektryczne przy przednich piastach- znaczy ABS, sprzęgiełka automatyczne - zobacz w jakim są stanie - jeśli nie załączają się i nie wyłączają prawidłowo - będą do wymiany. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem są manuale, ale jak potrzebujesz przedni napęd to trzeba wysiąść i je ręcznie załączyć. Są za to trudne do zabicia.
Gaz- zobacz, czy dźwigniesz finansowo sekwencję - ten silnik nie wybacza błędnego dawkowania i zazwyczaj ubija sobie przepływomierz. Bez przepływki da się jeździć, ale masz około połowy mocy i świecący się check engine.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Swing3000

Czytelnik



Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Niepołomice
Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 4WD
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 22 Wrz 2020, 12:55
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Grzybeq napisał:
Zacznij operację od otwarcia pacjenta jakim jest filtr paliwa. Zobacz, czy przedostał się przez niego syf, jeśli nie, to jest jeszcze nadzieja. Jak sprawdzić układ paliwowy -ściągasz listwę z wtryskiwaczami bez rozpinania przewodów paliwowych, pompkę zasilacz z zewnątrz, niech sobie pracuje. Do aktywacji wtryskiwaczy wystarczy 6V, jeśli są sprawne to zobaczysz 2 strumienie paliwa. Pamiętaj tylko, że wtryskiwacze magą pracować w krótkich czasach, więc nie podłączaj ich do zasilania na stałe, bo mogą tego nie przeżyć.
Przewody elektryczne przy przednich piastach- znaczy ABS, sprzęgiełka automatyczne - zobacz w jakim są stanie - jeśli nie załączają się i nie wyłączają prawidłowo - będą do wymiany. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem są manuale, ale jak potrzebujesz przedni napęd to trzeba wysiąść i je ręcznie załączyć. Są za to trudne do zabicia.
Gaz- zobacz, czy dźwigniesz finansowo sekwencję - ten silnik nie wybacza błędnego dawkowania i zazwyczaj ubija sobie przepływomierz. Bez przepływki da się jeździć, ale masz około połowy mocy i świecący się check engine.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam!


Dziekuję bardzo, przepatrzyłem układ paliwowy według Twoich sugestii i okazało się, że jeden wtryskiwacz jest martwy. Sprzęgiełka działają bo przed remontem dojechałem do domu bez problemów, ale przepatrzę je jak już uruchomię benzynę. Czy przepływomierz działa tego nie wiem, bo poprzedni właściciel podłączył extra do wtyczki dwa przewody z przełącznikiem na końcu i na gazie w jednej pozycji są większe obroty a na drugiej mniejsze, a jak będzie na benzynie, to się okaże. Gaz mam I generacji i jak już uporam się z benzyną to zobaczę ile spala na gazie, jak będzie kiepsko to przełożę sekwencję z Chryslera Voyagera, który z gazem czy bez wart jest tyle samo. Dziekuję bardzo za pomoc i pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1593
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 83/7
Wysłany: Wto 22 Wrz 2020, 15:35
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Nie spalanie jest największym problemem w instalacji gazowej, tylko detonacje w kolektorze ssącym Smile

Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Swing3000

Czytelnik



Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Niepołomice
Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 4WD
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 20 Paź 2020, 17:28
Temat postu:

Re: ( Kia Sportage ) Przewody paliwowe i podciśnieniowe


Grzybeq napisał:
Nie spalanie jest największym problemem w instalacji gazowej, tylko detonacje w kolektorze ssącym Smile

Pozdrawiam!


Ewentualne problemy z gazem na razie odkładam, do momentu jak uruchomię go na benzynie. Tak jak pisałem, jeden wtrysk był martwy, więc kupiłem komplet nowy, zamontowałem te wtryski i pojawił się, jak to zwykle bywa, następny. Przy montażu wtrysków złamałem jedną spinkę mocującą wtrysk, przekopałem internet i jest ona nie do kupienia. Taka bzdura i nie mogę ruszyć dalej. Proszę o poradę w tej materii. Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum KIA Forum Strona Główna -> ( Kia Sportage ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Kia Sportage »

Opinie o samochodach Kia Sportage - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Sportage ) Porady, problemy techniczne


KiaSportage

48 800

2014r.

142 000 km

małopolskie

KiaCee'd

15 990

2009r.

227 000 km

wielkopolskie

KiaCee'd

29 800

2016r.

179 000 km

mazowieckie

KiaSportage

48 800

2014r.

159 000 km

małopolskie

KiaRio

25 900

2014r.

123 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2020 Created by idealneT and OM System