Kilka tygodni temu wysiadł mi immobilizer. Lampka na kierownicy pali się na pomarańczowo ale silnik odpala. Ostatnio miałem problemy z obrotami silnika (były za wysokie) więc dałem do regulacji. Przeczyścili układ wtryskowy i było OK. Wczoraj nie mogłem uruchomić silnika więc dałem do mechanika. Koleś sprawdził układ paliwowy i stwierdził że jest wszystko OK. Zalał 5 litrów paliwa i uruchomił silnik. Patrzył na mnie jak na idiotę bo myślał że po prostu nie było paliwa w baku (2 dni wcześniej zalałem do pełna) i później jak sprawdziłem to nadal było ponad połowę. Dzisiaj znowu jest problem bo miałem kłopoty z uruchomieniem auta. W końcu silnik zapalił ale jak dodawałem gazu to nierówno chodził i tak jakby się dławił. Jak się nagrzał to już było OK. Czy możecie jakoś pomóc? Może ktoś z Was też miał podobne problemy? Czy to sonda lambda? Czy może wtrysk? A może coś innego?
Pozdrawiam _________________ Wajek
po wymianie pompy na 2 tygodnie bylo OK.
teraz akurat na Swieta nie odpala.
ale nie odpala w wilgotne dni tak jakby gdzies docierala wilgoc
mial ktos z Was podobne problemy? _________________ Wajek
Mechanicy samochodowi to porażka.
Samochód miał problem z odpalaniem.
Jeden mechanik za diagnostykę wziął 150zl i nic nie znalazł. Drugi powiedział że to pompa paliwa i wymieniłem ją (koszt 380zł). Dodatkowo sam wymieniłem filtr paliwa (koszt 50zł).
Dalej miałem problemy z odpalaniem.
Znowu pojechałem do mechanika to powiedział że to kable do świec i świece. Wymieniłem te części (koszt 220zł). Było OK na jakiś czas. Kiedy zaczęło się robić wilgotno silnik zaczął kichać.
W końcu wieczorem otworzyłem maskę silnika i znalazłem problem. Z transformatora z którego idzie kabel do rozdzielacza przeskakiwała iskra. Wystarczyło zaizolować kabel. Jak będzie cieplej to wymienię go na nowy.
Tak więc w końcu i tak sam musiałem sobie poradzić ale udało się i teraz chodzi wszystko OK.
Jeśli komuś pomogłem to fajnie:)
3macje się _________________ Wajek
jednak już sobie poradziłem
Na kablach iskra nie skacze bo wymieniłem tak jak napisałem wcześniej.
Teraz przyczyna była pod kopułką rozdzielacza.
Trzeba ją zdjąć i oczyścić styki, bo były zaśniedziałe. _________________ Wajek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Pride ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.