Dziś rano wchodzę do auta, podgrzewam świeczki raz, drugi, trzeci (na zewnątrz 5 stopni na plusie) kręcę raz - nic, kręcę drugi i nic potem trzeci... Klęska... Co sprawdzić? Płyny są, ropy pół baku, rozrusznik kręci dobrze.
Po długim kręceniu powyżej 5 s zapala się kontrolka "check engine".
Auto do tej pory nie odmówiło posłuszeństwa, mam go prawie miesiąc.
Do tej pory zapalił się dwarazy check engine podczas jazdy, raz ciągnąłem przyczepę ok. 2 tony i z małych obrotów przyśpieszałem, i raz na piątym biegu, gdy też z małych obrotów chciałem wyprzedzić (zamiast zredukować bieg). Normalnie to auto działa normalnie, wkręca się ładnie na obroty i nic nie szwankuje...
Czekam na pomoc....
pod komputer podepnij, od tego zacznij, skoro się kontrolka check zapalała to być może wtryski ci padają, a jak było cieplej to ładnie zapalał czy trzeba było kręcić kilka sek rozrusznikiem?, może filtr paliwa jest już do wymiany?
Rano kręcił 2-4s. W ciągu dnia do 2 s. Filtr wymieniałem jakieś 1000 km temu. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie są oki...
Kontrolka IMMO jak długo poczekam to gaśnie, albo jak nie chce czekać to gaśnie podczas kręcenia i jak przestaję kręcić rozrusznikiem to znowu się zapala.
Na razie ładuję akumulator. a dalej to nie wiem co i jak...
Pod jaki komputer da się kijankę podłączyć?? VAG, HISCAN
Ogólnie to jestem lekko przyłamany, fura mi potrzebna, starą dziś rano sprzedałem... Masakra!!!
jeśli naładujesz akumulator i ci ładnie zapali to zacznij od kupna porządnego akumulatora, zaczyna być rano zimno, jeśli akum kiepsko kręci to zapalanie jest też utrudnione, jak akum dobry a dalej nie zapala to z pomocą dodatkowych akumulatorów zapalić lub z pomocą tzw samostarta i podjechać do mechanika który posiada komputer z programem do KIA i sprawdzić jaki błąd pokazuje:)
Po ładowaniu akumulatora autko po jednym grzaniu spirali odpaliło po może 2 s... Więc chyba problem się rozwiązał...
Mam pytanie czy sterownik w naszej kijance po włożeniu aku należy jekoś programować??
Więc teraz po tej akcji muszę szykować się na zmianę akumulatora. A ten zostawię jako zapasowy. Ponadto pojadę do znajomego do serwisu to mi zczyta błędy, mówił coś o błędach archiwalnych.... Zobaczymy co u poprzedniego właściciela sie pokazywało.
Pozdrawiam i dzięki, kamień spadł mi z serca...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia Carnival & Sedona ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.