Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): TARNÓW Posiadane auto: KIA VENGA 1,6, 2010
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 07 Lip 2010, 15:01
Temat postu:
KIA VENGA - ocena
Witam,
Zakupiliśmy z mężem nową KIA Venga – dobrze rokujący model KIA, który wszedł na nasz rynek w tym roku. Spodobał nam się. Poza tym chcieliśmy spróbować innej marki, niż dotychczas użytkowanych przez nas samochdów. Nie możemy wiele powiedzieć na temat tego samochodu, gdyż po dwóch tygodniach jazdy stoi w serwisie już 8 tygodni! Przyczyną jest moduł poduszki powietrznej. Po dwóch tygodniach jazdy zapaliła się kontrolka poduszki. Udaliśmy się do serwisu KIA – BDG w Tarnowie, gdzie dopiero po dówch dniach stwierdzono, iż zepsuł się jeden z modułów. Samochód musiał zostać zatrzymany w serwisie. I zaczęło się ... , Skończyła się przemiła obsługa sprzedawców, którzy zapewne mają plany na sprzedaż samochodów, a zaczęła się byle jaka obsługa pracowników serwisu, który w Tarnowie nie zachęca nawet swoim wyglądem: serwis jak za czasów komunizmu, trzeba się starać, aby zauważono cię kliencie, że wszedłeś, chyba, że zrobi to wcześniej jakaś Pani krążąca z papierosem po holu i po sali serwisowej i zada pytanie „Czego Pani szuka?”. Nikt z pracowników BDG w Tarnowie nie umiał odpwiedzieć na pytanie ile to potrwa, może 10, może 14 dni. Brak części w Polsce, nie wiadomo gdzie jest. Nie ma możliwości uzyskania samochodu zastępczego, jak dopiero po 14 dniach – termin „zwyczajowo przyjęty”, nigdzie nie zapisany, w żadnym regulaminie. Minęło 18 dni. Żadnego kontaktu ze strony serwisu. Sami musieliśmy dopytywać co z samochodem. Nadal nie wiadomo. Kierownik serwisu odsyła do dyrektora, dyrektor serwsiu do kierownika – brak jakichkolwiek informacji, zupełny brak poszanowania klienta, jakby zapomnieli, że dostali za samochód ponad 50 tys. zł (wersja 1,6). Samochód zastępczy wydany już komuś innemu ... Czyży tak psuły się samochody KIA, że jest kolejka na samochód zastępczy? ... Pisalismy pismo do KIA Motors Polska – odpowiedź po 3 tygodniach, bardzo ogólnikowa, nic szczegółów. Jest już 8 tydzień jak samochód stoi w serwsie. Stoi i jest wyrozbierany na części, a modułu nadal brak. Więc czemu ktoś przy nim reperuje? Przed zakupem przeczytaliśmy gdzieś na internecie, dlacego KIA ma 7 lat gwarancji, ... BO ... INNE SAMOCHODY STANDARDOWO MAJĄ ROK GWARANCJI, KIA MA 7 LAT , BO ROK JEŹDZI, A 6 LAT CZEKA W SERWSIE NA CZĘŚCI. Nie polecamy tego samochodu. Nie polecamy w ogóle KIA. Poruszyliśmy sprawę u adowkata i wiemy, że droga zwrotu samochodu jest trudna, długa i kosztowna. Gwarancja w przypadku tego samochdu nic nie daje, tylko tyle, że mówią , że naprawią, ale kiedy??? NIE MA GWARANCJI, NIE MA SERWISU. Stanowczo odradzamy też serwis BDG w Tarnowie, zero jakichkolwiek kompetencji ze strony pracowników, brak informacji. Nie mamy zaufania do KIA i do BDG w Tarnowie. Przestrzegamy ... kupowanie samochodu KIA to jak kupowanie „kota w worku”. Zasatanówice się dobrze, zanim popełnicie błąd taki jak my.
Witam
W 2007 roku zakupiłem Cee'd-a SW obecnie mam przejechane ponad 140.000 tys km i powiem wprost - NIC SIĘ NIE ZEPSUŁO. Ze względu na mój charakter pracy serwisuje samochód w Krakowie i w Tarnowie (BDG) i nie narzekam na usługę, ani na obsługę.
Na zachodzie sprzedaż Kia jest większa niż sprzedaż Toyoty czy Hondy. Nawet gdyby nie dawali 7 letniej gwarancji na cały samochód, nastepnym samochodem, który kupię będzie Kia (Nowy Sportage).
W każdej marce (nawet bardzo drogiej) zdarzają się takie sytuacje.
Także nie zgadzam się z Panią opinią. A znam życie i wiem, że kij ma dwa końce.
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): TARNÓW Posiadane auto: KIA VENGA 1,6, 2010
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 20 Lip 2010, 18:38
Temat postu:
Re: ( Kia ) KIA VENGA - ocena
Wypada mi tylko pozazdrościć Panu - widocznie mi trafił się taki felerny egzemplarz. Myślę, że inaczej by Pan sądził, gdy po jeździe przez dwa tygodnie, czekałby Pan na samochód ponad dwa m-ce, tym bardziej, że samochód został kupiony do firmy i ma zarabiać, a narazie przynosi same koszty (jest wziety w leasing). Co do obsługi też nie zmienię zdania, gdyż na początku nikt o niczym mnie nie chciał poinformować. Kierownik wysyłał do dyrektora, który mówił co innego niż kierownik, a potem kierował do kierownika. Powiedzieli, że część będzie najpóźniej do 14 dni, lecz nikt do mnie nie zadzwonił. Sama musiałam zadzwonić i dopytać. W uibiegłym tygodniu zadzwonił dyrektor serwisu i poinformował, że powinni mieć tą część do ubiegłego piątku. Zaczął się kolejny tydzień i nic. Byliśmy tam, wziąść rzeczy z samochodu jakieś dwa tygodnie temu i zauważyliśmy, że samochód jest "wyrozbierany" tzn. otwarta jest klapa i zdemontowana część tapicerki wewnętrznej ... Nasuwa się pytanie: dlaczego, jak nie ma części? Nie poleceam obsługi BDG, gdyż po po takim doświadczeniu nie ma do nich zaufania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Kia ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.